Tuesday, April 23, 2013

tidak ada kerja

assalamualaikum

sekarang jam aku menunjukkan pukul tujuh dua puluh pagi, tolak sepuluh minit sama dengan tujuh sepuluh pagi. dan aku da ada kat ofis, sorang-sorang.. sedih tak?? huhu.. ni suma penangan tak reti bawak kereta lagi.. mak ayah aku tak bagi keluar lambat-lambat, nanti kereta banyak.. so pukul enam tiga puluh satu jam kereta aku dah jalan.. punch kad pukul tujuh satu minit ikut time punch kad tu n now i'm here blogging!  untungla abah outstation kan, takde sapa nak kacau.. haha.. n ni bukan curi tulang kan? waktu kerja start pukul lapan setengah.. kiranya, sekarang ni masih waktu aku la.. cumanya kurang rajin untuk start buat kerja dan salahgunakan kemudahan wifi ofis.. hikhikhik.. tapi, alah, aku bukan tak buat kerja.. lapan setengah nanti aku start la.. sekarang ni, hehe, lek lu.. tak perlu pekerja cemerlang sangat la.. bukan naik gaji pon.. dah bab-bab gaji ni suma under abah aku.. so, paham paham je la kan.. huhuhuhu, sedih!! so, moral of the story, ko nak duit banyak, g keje kampeni lain, ko nak pahala banyak, keje dgn bapak sendiri.. klau nak dedua byk, get on your feet and start you own business, pemalas!! hahahaha..

k lah, xleh nak lelama sangat sebenarnya.. sebab ada sedikit benda aku kene setel sebelum waktu kerja masok.. so, adios...

-syasya-

No comments:

Post a Comment