Thursday, April 25, 2013

habit baru :P

xyah nak habit-habit sangat la kan..
ni je yg last pon.. hahaha

ok, assalamualaikum..

aku suka blog pepagi 2, 3 hari ni.. haha.. meme ah! dah abah outstation, ibarat dunia ni ana yg punya! hahaha.. gpon bosan la pepagi xbuat apa.. xnak tau nak buat apa dah sbnrnya.. huhuhuhuhu.. but the thing is, wktu pg ni, hak aku.. so, kita (enjoy?).. apa2 la.. yg pasti, apa yg aku buat ni tak kacau org..

hmm, ni dah lama dah aku tgk.. tp disebabkan sgt sedap, aku ulang byk byk byk kali.. n as always, korea la.. haha.. ini dr immortal song 2 singing the legend (sempat promote, mcm la dpt komisyen [cmtu ke eja?] hahahaha).. group ni namanya sweet sorrow, suma lelaki, kening-kening, tp dah dlm kategori pakcik2 la.. xdela idol2.. but anyway, pakcik2 dorg pon, sedap k nyanyi.. mybe sbb dorg mmg vokal group, so mantap!! haha.. n honestly, sblm ni, aku xkenal dorg pon.. lepas tgk immortal song tuh, baru aku oh ini sweet sorrow, sedap!

apa-apa pon, lagu dorg kat immortal song tu, yg klu taip kat youtube 'immortal song 2 sweet sorrow', yg atas sekali biasanya dia ada.. tajuknya you're lying/it's a lie.. xtau mana satu tp yg pasti ada 'lie' la.. korean nya gojitmal.. smart kot.. menusuk kalbu walaupon first time aku dgr uh xphm.. then thanks to commenter2 kat youtube tu, ada sorg post kan translation dia, but still dia mintak tny korean takut salah.. tp stkt aku tgk ni, mcm betol je.. asal makes sense dan xlari dri original sgt dah la.. so bila aku dah tau tuh, pergh.. mmg ah.. superb ah.. haha..

so, here it goes, (thanks youtube commenter! jasamu ku kenang!)

it's a lie
it's a lie, it's a lie
it's a lie, it's a lie
love is a lie, smiles are lies too
it's a lie
it's a lie, it's a lie
it's a lie, it's a lie
love is a lie, smiles are lies too
is it really forgotten like that?
forgotten with the time?
met in the smiles
and parting with the tears
i will never love you again
i will forget you
after you met me
you left me, you left me
it's a lie, it's a lie, it's a lie, it's a lie
it's a lie, it's a lie, it's a lie, it's a lie
it's a lie - love
it's a lie - smiles
it's a lie - everything
it's a lie
is it really forgotten like that?
forgotten with the time?
met in the smiles
and parting with the tears
i will never love you again
i will forget you
after you met me
you left me, you left me
it's a lie (banyak banyak banyak kali)
it's a lie - love
it's a lie - smiles
it's a lie - everything
it's a lie, it's a lie, it's a lie, it's a lie, it's a lie!
gojitmal

mcm stressful je kan? byk sgt lie, tapi itula point lagu ni, perasaan yg yela, mcm tu la, stress, geram!! but the thing is, it's powerful.. walaupon ulang-ulang je sebenarnya, tp dia best.. tu je aku blh ckp.. aku plg suka part diorg ulang yg byk byk byk kali tuh.. hah, tgh dgr nih.. haha..

apa2 pon, ni saje je nk penuhkan post kali ni.. so, sori klu terannoy kan sesapa.. haha..

bye bye

-syasya-

No comments:

Post a Comment