Friday, November 11, 2011

dah terjawab

bru smlm mnyebot,
harini da ada jwpn,
kecewa?
agakla,
tp,
xkisah sgt kot,
kot la,
kot,
entah,
aku sbnrnya da tau da,
dr dulu lg pon da perasan,
tp smlm terlupa,
sgt2 terlupa,
bukti yg satu tu,
nah,
hari ni DIA tunjuk,
dpn mata lg,
betullah,
ALLAH skrg ni byr cash,
teros DIA bg tanda,
xyah tggu lama2 da,
aku sepatutnya lebih berhati2,
dgn perasaan sndri,
bkn ikotkan je,
kan da kecewa,
padanla muka!
entah,
harapan tu,
masih aku simpan,
perasaan tu,
masih aku pendam,
biarlah,
aku percaya pada-NYA,
masa dpn aku,
DIA da aturkan,
aku ikut je flow,
moga2 ada hrpn di depan,
ada chya d hujung jln,
skrg ni,
aku terima,
aku redha,
apa je yg nak jd,
walau hati ni,
terasa sedikit pilu,
dan hiba.

tersedardariangandanmimpinursyasyarosman

No comments:

Post a Comment