Thursday, March 4, 2010

aku bahas??? layak ker?? haha

hmm, pluang aku thn ni aku tgk mcm ade..
ye r, cikgu nak cri pmbhs2 bru sekolah...
so aku try ah..
mner tau rezki an..
.
memula tu, mmg aku smgt gler nak msk..
kemain lg prektis sner, prektis sini,
smpai sggup dgr aiman bahas ulg2 kli smta2 nak dptkan tone yg btul untk bismillahirrahmanirrahim..., thanks aiman!!
n of coz, aku xreti nak 'brjuang' sengsorg..
aku ade shikin yg sme2 try out utk bhs..
.
nak djdkan citer, kitorg brdua trpilih utk saringan strusnya..
tp mse tu, sorang sorang kuar, tarik diri...
aiman yg bhs pon nak kuar jgk.
smpai la msenyer, shikin pon kte dia nak tarik diri..
smgt aku mcm hilang sekali dgn dia..
elok2 hati aku 80-20,
jtuh 50-50
last skali 1-99..
xtau ah..
.
tp apa yg mggmbirakan aku, aku dpt brita baik..
BAHAS TAHUN NI XDE!!!
haha, hepi gler..
sbb aku pon da bulat ati nak kuar sbnrnya..
so bla dpt brita ni, hepi la..
xrse brsalah sgt..
hehe
.
erm, apa2 pon, thanks to
kak aiman, kak che pah, aiman n fadhil
yg da tolong aku byk spnjg 'pncarian pmbhs' tu..
hehehe...
.
ha, sblm tu, alg2 da sbut kak aiman,
aku hrp dia bahagia kat mrsm pgkalan chepa..
harap dia kklkan kcmrlgn dia kat sner!!
dan semoga dia tros brbhas..
hehe..
ni la kitorg, dri kiri, shikin, kak chepah, fadhil, hanif, uzair, naim, dan aku..


.
tu je la..
xtau da nak ckp per..
hehe..
thanks 4 reading ya....
.
nursyasya>>>

No comments:

Post a Comment