Thursday, March 4, 2010

suasana baru di tahun baru

thn ni, thn 2010, thn pmr, exam kedua slps upsr dan sblm spm..
tkot gak ah..
tmbh lg msok kls bru,,
ketar kpala lutut..
kne tinggal bdk uthman, sedih tp apa leh wat, trima je la..
kitorg berenam, fadi, shaf, shikin, aku, arif, aiman msok kls sme..
ish, kne tinggal nina, tp xper, nina kat sblh je.. jd jiran la..
haha..
.
mse first day tu, aku da janggal gler dgn suasana bru tu.
mmg berkepit je dgn farah...
tmbh lg aku dlm keTERPAKSAannya kena telan hakikat jd penolong,
ngarut btol la!!!
org dahla tgh nak biasa dgn suma ni, boleh plak jd cmni
geram!!!
huh!!!
.
dipendekkan citer, aku of coz ah dudk dgn fadi kan..
blkg kitorg ainu dgn frhana..
sblh kiri frh, brulah shikin n shaf.. dorg pon berdua gak.. xpisah pon.. haha
tp arif dgn aiman xduk sblh2.. diorg asing, xrapat kot..
biarla dorg, jnji bhgia sudah...
.
erm, blk je dr rumah aritu,
aku tetiba blh jd tension..
stress xsemena2.. kpala rse cam berat sgt..
mcm ade btu besar jtuh dri langit hempap atas kpala aku..
aku xkuat.. smgt aku hilang
aku xkuat nak hadpi kemungkinan2 yg bkl brlaku..
dan yg plg pnting, aku xkuat nak brdpn kwn2 bru..
duk dlm kls tu, aku xsenang.. saingan pon da smkin sengit..
wlupon diorg nmpk memain, tp aku tau diorg serius, semuanya..
jd, aku slalu rse mcm ade je yg xkne.. smpai xleh fokus..
pmr plak seolah2 mghantui aku..
kiri kanan dpn blkg, mcm ade je bayangannya..
.
masalah aku ni sbnrnya,
aku ni bkn jenis yg ske pd prubahan..
tp xbrmkna aku xblh trima prubahan tu,
boleh, tp ambik mse jgk la, depends on the situation...
so mse aritu tu, prubahan dtg bertimpa2, bertubi2..
aku xleh ah, xtrtanggung aku bebanan tu
tu yg jd lost skjp tu..
wayar dlm otak berselirat sner sini, so kne slow2 leraikan blk...
.
tp, stlh dkt 3 bln kat sini,aku da blh trima bnda tu..
sikit2..
wlupon msh ade ketidakrelaannya, tp xpe...
setiap masalah ade penyelesaiannya..
dan masalah aku ni pon bknnya serius,
xlibatkan org len, aku jer..
haha..
.
erm, klah, smpai sini je kot citer aku psl ni..
pepehal nnti aku inform ag..
hha,
tima kasih pd sesapa yg sudi bce!!
..
-----syasya

No comments:

Post a Comment