Thursday, March 4, 2010

aku seorang yang jiwang.. haha..

kat sekolah kan, frh diyana byk suro aku bkk lgu2 fav dia..
dri thun lps ag sbnrnya,
tp sian dia, aku xbkk2 jgk..
hehe..
sampaila dia sndri bg aku dgr lgu love in the ice by dbsk..
pergh, jtuh cinta dowh dgn lgu tu..
trus jd lgu faveret, top 5!
haha..
so bila dia nmpk aku ade interest jgk dlm dunia dia,
dia knlkn aku dgn lgu mirotic plak..smart dowh lgu tu, aku ske...
so thn ni,
dia knlkn lgu2 bru..
dan yg plg terkejutnya,
aku blh ske!
pdhl slame ni aku xprnh minat pon..
lgu yg best skrg, bolero...
mmg aku suke sgt...
ske gler2...
pastu aku dgr jgk lgu stand by you, doushite dgn share the world..
oh lpe, crazy love pon smer..
sampaikan, lgu love in the ice yg pd mulanye mnjdi faveret aku,
jtuh ranking no3...
bolero dlu then doushite pastu brula love in the ice...
dan yg paling amat tersangat menariknya,
aku leh minat dgn salah sorg anggota dbsk tu, kte farah nmenyer changmin..
atau dikenali jga dgn max..
tp ketua dia pon ensem gak, nmenye yunho..
hhaha.. ngarut gler dowh aku ni..
tu la, ble otak da lyn, mcm2 blh jadi..
hehe..
k ah.. tu je nak citer.. bye...
oh, sblm trlupa,
thanks 4 reading, dan sori klu ade salah...
@syasya

No comments:

Post a Comment