Monday, June 18, 2012

kelakar

tadi sukan
fine, tahniah la temenggung juara LAGI...
mcm xleh trima kenyataan oh aku td mse cikgu umum
rasa cam xcaya jer...
tp nk wat cmner, itula realiti dan fine la sekali lg,
aku terima...
bendahara pulak, serius salute giler kawad korg!
suka sgt2 chinese culture tuh
n yg plg aku suka td yg dorg lari2 keliling pegang bendera tu..
serius gempak!!
tabik ah!!
n walaupon korg no 2, aku ttp sokong korg..
n to laksamana, no 4 td,
it's okay...
at least we've tried n no big deal la..
rumah aku pon selalu je no 1 dari blkg..
xpe, thn dpn ada lg.. ok??
jom, kita bgn sama2 merah hijau merah hijau...
biru kuning tu, buat xpeduli dah la,
dorg da terer....
n last but not least,
panglima kesayangan ku,
walaupon td kita no 3 je, xpelah..
aku rasa bersalah gak sbb xmnyumbg pape thn ni
tp nk buat cmner, bkn sngaja tp mmg dah xde peluang..
so sori....................
anyhow, just nk gtau yg aku bgga dgn panglima!!

habes mukadimah

now is the story

td time da abes tuh, time mjlis penutup nk bg hadiah tuh, ttbe aku rsa sebak.. knp?? bkn sbb panglima kalah eh, tolong sikit, dah immune dah dgn kes tuh.. tp aku sebak sbb ni la last aku join sukan sekolah... lepas ni dah xde dah nk sukan2 lg.. then tgh2 ddk antara su dgn mel td, aku mula la terbyg segalanya yg aku dah lalui... tu yg ttbe sebak tu.. lepas ni xde lg nk sorak sorak, nak jerit jerit nama panglima, nak gelak gelak, nak lepak lepak, nak jual jual, n the most important thing is dah xde lg nak jumpa jumpa kwn2 yg selama ni ada je menyemak depan mata, kiri kanan depan blkg sampai aku pejam mata pon blh lg sesat dlm mimpi.. mcm dah xde dunia lain dah dorg nk jejak!! hahaha, xdelah, gurau je...

aku syg kwn2 aku, lepas ni ntah blh ntah x nak jumpa dorg selalu.. aku rasa sunyi kot klu dorg xde.. mana x, dlm doblas jam siang doblas jam mlm yg ALLAH bg, kebykn doblas jam siang tuh aku spend time dgn dorg... mmg sedih giler kot klu xde dorg.. tu yg td tu ttbe emo.. seb bek aku xlyn, kalau x mmg dah blh keluar dah air mata.. xleh byg la hidup tnpa dorg... xsggop nk bygkan pon... lepas ni aku nak buli sapa?? then, sapa pulak nk buli aku?? aku nk story dgn sapa?? aku nak memain dgn sapa?? aku nk buat perangai giler aku dgn sapa?? n yg plg penting, bila pulak aku blh tgk dorg senyum?? ok cam pelik tapi ntahla.. evrytime nmpk happy faces dorg, aku pon rasa happy secara xlgsg... side effect kot..

ok then satu lg yg agk mghantui aku, this is my last year, meaning after this, there's no more school for me.. i'll be heading my own way and so do my friends.. meaning, THIS IS IT... i believe that the world is a sphere, no matter where we are going, we'll end up meeting each other again.. but, i always remember that this is not a small world.. no one knows who, how, when, where, why and what will i find in the future.. some of them maybe i'll meet but there are also possibilities that i'll never meet some at all.. that's what im afraid of... honestly, i'd grew fond to my each of my friends.. and the fact that i'll never get to see them again hurts me the most...

nursyasya rosman

No comments:

Post a Comment