Thursday, February 23, 2012

tertekan dgn tekanan yg menekan-nekan

2, 3 minggu ni
mmg aku rasa tension gler kot..
kenpa ntah ah
dan kemuncak tension2 tu, i will say this:
arini dah msok hari kedua aku merajok dgn ............
dari semalam lagi
aku dah lancarkan operasi bisu pekak buat-buat,
xbercakap lgsung, xdengar lngsung..
hish aku ni, sekali kena tarik btol2 nikmat tu padan muka!!
astaghfirullahalazim.... mintak jauh lah....
nauzubillah...
aku tau aku xsepatotnya buat mcm tu tp...
erm, sekrang ni, aku rasa bersalah sangat2...
sebb bila pikirkan blk, aku rasa aku pon salah..
n sbtolnya, mmg ada salah aku jugak pon..
aku rasa bersalah sbb aku lancarkan operasi tu sebab lain,
tp .............. salah faham n aggp bnda lain..
nak kata aku merajok tu, memangla merajok..
tp aku xmgharapkan ganti pon..
yg operasi tu aku buat utk menahan kemarahan aku..
aku ni mmg jenis cepat panas n mmg baran,
better aku diam dr bercakap sbb xde pktaan yg baik2 kluar time marah
n baik aku buat2 xdgr sbb klu aku dgr n aku kisah, lg membuak2 dlm hati ni..
ya, aku mmg panas giler masa tu...
rasa nak meletup dah masa tu tp mngenangkan
msa tu lagi2, dgn ............ pulak tuh,
aku tahan je dlm hati..
tu yg terjadinya operasi tu tu...
bukan sbb aku nk merajok lebih2 tp more to cool myself down..
tp mcm xberkesan sgtlah
sebab mlm smlm n mlm ni,
aku tewas dgn perasaan..
semalam, lepas sehari memendam rasa, malam tu aku kalah
harini lg lah, aku luahkan segala-galanya real punya,
aku menjerit dlm bilik tp volume xleh kuat2, ala kadar je
then aku g marah2 kat objek2 yg lgsg xde kaitan,
last2 aku sndri yg dpt sakit sbb
gi ketuk meja makan kat umah tuh,
tersepak kaki kerusi masa nk bgn gopoh2,
turun naik tgga bberapa kali sbb ada je brg ttggal..
hahaha, padanlah muka!!
mmg otak aku xleh function properly sekarang ni..
ni pon tgh emo lg..
xtaulah bila aku boleh tenang...
ni lg dah tukar wallpaper,
moga2 blh tenang, blh insaf dan blh muhasabah diri la pasni
dah hari2 tgk dan menatap wajah the love of my life
semoga ada perubahan la dlm diri aku
aku pon kadang2 tension dgn perangai sndri...
moga2 aku berubah lah
ya ALLAH,
aku telah berbuat dosa dgn org yg aku paling sayang,
derhakanya kurasakan sekarang ini,
aku silap,
ampuni daku!

nursyasya rosman

No comments:

Post a Comment