Sunday, April 3, 2011

tolong aku.. perasaan xmenentu...

haha.. blh gelak plak..
gler btol la.. haha..
dah dah dah...
tarik nafas, lepas...
fuh...
ntahlaaaaaaahhhhhhhhhhhhh....
sejak dri aritu lg..
hari yg, ntahla. hari mengimbau memori??
yg wat aku 'terseksa' sgt.. hahaha..
asyik terpikir psl dia, dgn angan yg xsudah..
pdhal, mse f2 dlu aku da give up dgn dia..
da azam xnak pikir psl dia lg..
ntah mcmmner, blh tringat blk smpai la skrg ni..
huisy, giler btol...!!!!
dia tu bknnya tau pon aku sapa..
dan aku sgt2 positif yg kewujudan aku skit pon dia xtau..
sbb apa??
sbb aku yg perasan sndri.. huwaaaaaa, segannyer.. haha!!
da malu da..
lantakla.. yg pasti, aku xnk la brhrp cmni..
aku sdr kddkn aku kat mner,
n aku sedar dri aku cmner..
xlyk n xsesuai..
so, nk la lupakan dia..
tp.....
apahal la ssh sgt??!!
tringat satu hari tu, kwn aku tego,
-sya, ko xrse ke X mcm dia??
lju je aku jwb,
-xdela.. xnmpk pon..
-adela skit2..
-yelakot.. tp aku xnmpk..
pastu slow je aku ckp, xde sapa blh gnti dia..
hahaha.. lawak2.. lju je keluar... haish, apa la nk jd..
bertaubat la sya..
sdh2 la tu..
xde maknanya...
.
.
.
dlu pikir psl ni, xde la touching mner..
tp skrg ni rse cam nak nanges plak..
ntahla, aku bru rse perasaan hancur kot..
mgkin dlu tu, aku mmg brhrp 'hbungn' tu ade..
bla skrg da blh pkir logik..
aku tau realiti xseindah angan..
dan itu wat aku sedih sgt..
mcm dunia ni xadil bg org mcm aku..
tp xbek pikir cmtu, apa yg ada, itu yg terbaik...
Pencipta kita da aturkan hidup kita baik2..
jd, jgn persoalkan knp org lain lg baik..
ingat, apa yg ade, itu yg terbaik..
tp jgnla da wat jahat pon ckp itu yg terbaik..
melampau la..
kan Dia da bg kita akal tiap org..
gne la akal tu, pkir baik2.. pkir btol2..
so, moral of the story is,
sya2, ko trima je la apa yg ade..
doa utk yg terbaik..
Allah Maha Adil..
Dia pasti sediakan sesuatu yg lg baik sbgai gnti.. kan??
just go on with the flow, but dont give up hope..
keep on praying to Him..
keep on praying for the best..
keep up the strenght... u can handle it..
of cos with the bless from Him..
insyaAllah..
ya Rabbi, kurniakanlah aku insan yg mmpu membimbing aku ke jalan-Mu..
jika salah aku mencintainya lebih daripada-Mu,
maka palingkanlah hatiku kembali pada-Mu,
dan jadikan dia mencintaiku kerana-Mu..
jadikan cinta kami terhadap-MU melebihi segalanya,,
redhailah hidupku...
amin
.
nursyasya rosman..

No comments:

Post a Comment