Wednesday, June 9, 2010

suma ni tetiba jek..

ntah camner,
tetiba je aku leh minat orkestra..
pelik an??
tp aku rse,
ini membuktikan bhwasanya jiwang aku ni mkin mnjadi2..
btol ak??
ish, xpasal2 je..
ntah r..
aku ngaku aku mmg ske dgn piano..
td bkk youtube ah cam biase..
cri pny cri, jumpa la satu video ni..
act, da lme da jumpa tp bru arini dgr blk..
lgu dia sgt 'mendalam'..
wlupon skjp, dah cukup buat aku termimpi2 smpai mlm..
ahahaha, parah ni!!
tp tu ah, start dri tu,
tetiber trpikir nak cri beethoven..
aku bjet dia men piano je..
mklumla, aku ni buta seni skit..
tgk2, dia org orkestra rupanya..
xpe ah, dgr je..
dan wow, blh thn..
pttla nme dia feymes..
aku ade bandingkan jgk dia dgn mozart..
hmm, beethoven n mozart,
ntah ah, sme2 best je lgunyer..
lgpon, ni 1st time aku dgr btul2..
so, sumanya best,
msih xpandai lg nak nilai mcm org celik muzik..
so dgrkan jela..
hehe..
satu lg,
aku skrg ni pon tgh gler teater..
ok, sbb yg pertama of coz la pelakon2 teater tu kan??
hehe, pephm jela..
mcm td tertgk iklan..
ade hafiz blakon teater apa ntah,
tp psl 1 malaysia la kan..
rse cam nk tgk plak..
ahahahhaha
tp apakan daya, xde rezeki lg..
.
hmm, byk plak aku 'share' arini kan??
share yg ngarut2 plak uh..
hehe, sori ek..
klu korg bosan bce post2 aku slama ni,
aku minx maaf la ye..
cme apa yg aku nk tegaskan,
ni la diri aku yg sbnr..
klu korg xleh trima or percaya, aku xleh wat apa ah..
cmenyer,
aku hrp korg xdelah menyampah dgn aku ek..
klu aku over ke apa ke,
cpt2 tegor aku..
korg nasihat je apa yg ptot..
aku open..
ok..
thanks..
bye..
syasya............

No comments:

Post a Comment