Friday, March 5, 2010

memori tercipta, khas buat kwn2 ku..

anggapla lgu ni kta2 aku utk korg;
fitratul,


husnina,
farah diyana,
nabillah,
hidayah,
syameera,
ashikin,
shafirah,
najiha,
iman,


aliyatul,
alya hananin,
aina,
adlina,
ainu,
farhana


dan kwn2 aku yg len...
mse dpn kita xblh ramal..
mcm2 blh jd..
mungkin kita dah xblh jumpa mcm selau...
mner tau kan??
jd sblm trlmbt ni,
aku nak gtau yg aku syg korg..
THANKS FOR BEING MY FRIEND..
dan halalkan la suma kesalahan dan dosa aku kat korg selama mner kita brkwn..
maaf, aku xpndai susun kta2
so trpaksa gne lagu ni utk ckp apa yg aku cbe sampaikan pd korg..
hrp korg fhm
~~nursyasya~~

Bergetar jiwa dipersada bercahaya
Pertemuan harapan pertama kalinya
Bergetar jiwa menghadapi mimpi-mimpi
Sukar dipercaya pintunya terbuka

Di sini jua memori tercipta
Walau seketika terjalin kasih kita
Mungkin di sini kita kan terpisah
Kenangan bersama tiada ku lupa

Mengalun suara sesuri bisikan hati
Seiringan mencari haluan berseni
Bergetar jiwa menghadapi mimpi-mimpi
Tiada pun terduga pintunya terbuka

Di sini jua memori tercipta
Walau seketika terjalin kasih kita
Mungkin di sini kita kan terpisah
kenangan bersama tiada kulupa

YANG TERPAHIT JUA TERMANIS
SEMUANYA BAGIKU TERINDAH
KUINGATI BUAT SELAMA-LAMANYA

DI SINI JUA MEMORI TERCIPTA
WALAU SEKETIKA TERJALIN KASIH KITA
MUNGKIN DI SINI KITA KAN TERPISAH
KENANGAN BERSAMA TIADA KULUPA
.

4 comments:

  1. thanx..
    x sangke nme aku 1st skali..
    ahaha..
    =)

    ReplyDelete
  2. kwn yg terbaik mesti ah first skali...
    ingat nak ltk gambar ko..
    tp cri2 xjumper..
    xpe, nnti aku ade, aku ltk...
    ats skali..
    haha

    ReplyDelete
  3. haha..
    klo bley ltak gamba zorro kt sebelah..
    hehe..gurow je..

    ReplyDelete
  4. ho, blh jer..
    skrg jgk aku cri...

    ReplyDelete