Monday, March 29, 2010

dah la jtuh, kene timpa tangga plak tu.. fuh, cubaaan...

fuh, arini btol2 dugaan..
kat sek td ade fire drill..
gler ah, tgh2 pns tu kitorg kne duduk atas tar..
silap aribulan bkn bngunan sekolah je yg terbakar,
dgn kitorg2 skali rentung bwh matahari uh walaupon da ade kat kwsn berkumpul..
(ish, xbaik plak kan, matahari pon kurniaan TUHAN jgk, astaghfirullahalzim.. sabar sya, sabar...)
hmm,bkn tu je.. td pon aku dgn bdk bhs kne kuarintin (btol ke ejaan tu?? bantai ah.. hehe)
burn mcm tu je mse lps rehat kitorg..
seb bek hw xbyk..
dan aku setuju/sanggup ni pon sbb 3 ari je lg sblm prtndingan btol2..
so, at least 3 ari, drpd 3 minggu, mner aku nk??
haha..
mlm ni pon dorg wat latihan gak..
tp aku xjoin ah.. dak luar kan..
xper2, esok aku catch up blk dgn diorg,
harap diorg sudi tolong...
hmm, satu lg dugaan aku yg aku bersyukur gler aku blh harungi ialah..
aku tertinggal kad touch n go!!
bunyi nya cam xpenting an tp itulah kad yg aku kne ade utk blk umah..
klu x, jdla mcm arini..
aku kuar sek td cam biasa ah lbh kurg kul 2.30 camtu..
kad xbwk, so tunggu la bas mini..
memula mmg xde satu pon yg lalu..
tp yg lalu kat arah bertentangan tu byk plak..
sepanjang aku tunggu tu, aku sempat kira..
dlm 5 buah bas mini, dan 3 buah bas rapid (aku kira yg T529 je, yg len xamek tau plak.. hehe)yg lalu..
tp syg semuanya kat blh sner, bkn belah aku tunggu ni.
org yg selalu nek bas fhm ah bp lme aku kne tunggu td..
dlm kul 4 uh, aku tension ah kan..
ye ah, dkt sejam setengah, panas plak tu, blum kira beg berat ag..
aku da nak chow, ingat nak kol mak aku minx tolong ambil..
ataupon aku blk jln kaki tros je klu keadaan da memaksa sgt..
tp tu ah kan, mcm tau2 je aku nak angkat kaki,
tetiba bas mini lalu..
ALHAMDULILLAH,,,,, puas ati aku.. mmg mngucap pnjg ah.. haha..
fuh, seb bek ade.. klu x, ntah kul bp plak la aku sampai umah ksygn aku ni..
hehe..
hmm, tp nmpk kan yg aku ni bkn penyabar orgnya..
ye la, bru sekejap da ckp mcm2 da, merungut sna sini..
btol la kata mak aku yg aku ni mmg xthn cbrn..
nnti kat u, entah aku blh bwk entah tidak keadaan2 ni suma..
hmm, hrpnya kejadian arini akn mengajar aku utk lbih bersabar..
ya ALLAH, tanamla kesabaran dlm ati aku..
supaya aku boleh menghadapi segala ujian yg telah KAU sediakan utk aku..
amin.........
.
syasya...

No comments:

Post a Comment