Wednesday, March 24, 2010

dugaan dtg kembali

bce je tjok tu mesti pikir aku dlm keadaan susah gegila an??
ye la, DUGAAN is a big word (bg aku la..), it can be anything..!!
tp sbnrnya, xdela berat sgt..
aku td dpt brita yg menggemparkan..
once again, MENGGEMPARKAN is also a big word, haha!!
bnda yg aku takuti selama ni dtg blk..
aku bru je enjoy bnda tu da cancel..
da hepi gegila dah..
tetiba je, dtg notis, bnda tu on..
1 hb 4 plak uh..!!
bp ari je dr skrg..
smpat ke aku nk prepare??
aku trase cam nak tarik diri je..
ye ah da xreti..
tp 'berpantang maut sblm ajal'
mner bleh berserah sblm cuba!!
tp...............
ntahla..
trase cam aku xleh bwk je..
jd aku simpanan pon aku sggup.
yg pasti, jgn pertaruhkan aku utk sesuatu yg besar..
aku xsiap!!
ckupla jd yg 5 org tu..
xyah la naikkan aku jd yg 3 org uh..
aku xnak mlukan sesapa..
ish, apa2 hal pon, kptusan sbnrnya esok..
hrp2, ade lg calon yg lyk utk suma uh..
jdkan la aku pilihan terakhir, bkn terawal..
klu keadaan memaksa gak, aku cuba..
yg pasti, aku xberani janji yg terbaik..
aku cuma cuba..
cuba menempuh dugaan ni..
aku cuba....
.
yg berusaha utk men'cuba',
syasya...................

2 comments:

  1. bgus!!
    aku sukee..
    pape hal cuba dlu..
    pluang da depan mata sya..
    bkn senang nk dpt..
    =))

    ReplyDelete
  2. tu la,
    tp 50-50 ah..
    susah nak trima blk..
    aku cuba je la dlu..
    cuba je!!
    CUBA..
    hehe..

    ReplyDelete