Wednesday, August 26, 2009

serba x kena


ish, knp dgn aku ni.. rse bersalah tetba menyerbu masok dlm diri... agaknyer ni la panahan rasa pendam aku slama nih... last2 makan diri... ish, ssh btl la... seb bek pose... leh thn lg sabar tuh... astaghfirullahalazim... ish... xtau la nak wat apa ag... asal nak berdamai, time tu jgk la perasaan menyampah dtg... pdhl aku xprnh jmput pon perasaan tu dtg dlm hati aku... aku tau, bkn aku sorg prnh rse mcm ni, rmai lg... tp diorg sumer kuat... diorg leh thn... tp aku xleh... aku xthn... kdg tu ntahla... nak kte aku xcbe, da berkali2 aku cbe... aku cbe buang persaan yg bkn2, aku cbe selesaikan msalah, aku cbe bersabar, aku cbe tu, aku cbe nih... tp cubaan aku sumer tu cme mnjd utk 1 jgka masa yg pendek... amat pendek... blh dikatakan sumer usaha aku tu sia2... aku kalah dgn perasaan sndri... aku kalah dgn godaan syaitan yg menyesatkan... astaghfirullah... bkn aku sengaja membenci, mlh benci membenci tu xprnh trlintas pon dlm fikiran aku, tp, dlm situasi nih, keadaan seolah2 memaksa... salah siapa?? terang2 salah aku... aku xprnh bg peluang kpd diri aku sendiri utk brubah, apth lg pluang kpd org len... aku xtaula mcm mner caranyer utk aku memperbaiki masalah dan kesilapan nih... aku mati akal da fikir jln keluar... aku da penat dgn sumer nih... btl2 penat... kdg, aku sampai frust dgn bnda nih... dlm hati aku selalu mengharapkan prkara ni selesai secepat yg mungkin... tp aku tgk, sme jgk keadaanyer... hari ni mcm ni, esok lusa pon mcm ni jgk... xde perubahan... ntahla... aku da letih...

-nursyasya-

2 comments: