Sunday, August 9, 2009

aku demam....

aduhai...
nak tau x, aku blk jer sekolah ari jumaat aritu, trus aku rsa xsdp bdn...
memula aku pikir aku penat, so aku xdela risau sgt..
alih2, blk jer dr giant dgn mak aku, aku trus tumbang..
snang citer, aku g tido.. msa tu dahla abah aku xdek, penyakit plak mcm2,
dgn h1n1 tgh kepoh nyer skrg ni..
aku da cuak..
seb bek bkln ubat kat umah byk.. aku mkn skit.., tp xjln jgk..
mlm tu jgk, blk jer dr ngaji, adk aku pon sme dmm... fuh, xtau la brjgkit dr aku ke aper...
tp yg pasti, dia pon sme xlarat...
esoknya (smlm), abah aku blk... ptg tu jgk kitorg trus g klinik...
tau x, no giliran kitorg 0101...
tp mse tu, br no 0090!!!!!
mmg dugaan btl... lme menunggu...
tp nmpk sgt kan skrg ni mmg org sng sakit..
akhirnya, lps jmpa doktor, doktor xckp aper2 pon..
dia cme pesan yg biase2 jer..
lega jgk hati ni, sbb aku da pikir mcm2 da.. hehehe
dah la malam tu kak intan dtg dgn husband dia,
aku xkuar bilik pon.. tido.. hehe..
malah xsedar pon bila kak intan sampai...
sori ye kak intan ye, xsengaja...
hmm, sampai arini, aku msh xbrp nk sihat...
mulut ni trase kelat2 lg....
bdn pun cam nak xnak jer bgn...
yg plg menyedihkan, sakit tekak aku ni x kebah2...
sampaikan aku nak brckp pun kne kumpul tenaga bebyk...
fuh, hrpnya, esok aku blh g sekolah la....
aku xthn la dok kat umah... mesti trbyg2 kepahitan ubat...
hisy.... menggerunkan... hehehe...
dahla, itu je kot yg aku nak kongsikan...
apa2 hal, klu ade slh silap, aku mohon maaf....
yg xsihat,
syasya

No comments:

Post a Comment