Monday, June 3, 2013

malu tapi mahu

assalamualaikum...

sebelum apa2, aku nak mintak maaf dulu sebab haritu ckp nk smbung, tp bila aku bce blk, rsanya suma bnda aku da citer dah.. nk citer lebih2 sgt pon, xpyhla.. so, harini, bkk topic baru je..

haha, bce topic pon rasa nak gelak guling-guling dalam hujan ala-ala Hindustan tuh.. but sejujornya, aku rasa buat masa ni, itula perkataan yg betol utk describe apa yg hati aku rasakan sekarang.. yup, malu tapi mahu! haha.. dan jangan tanya kenapa, apa, bagaimana, dan yg seangkatan dengannya sbb memang aku tak kan jawab..

the thing is, ini cuma angan-angan, harapan dan impian.. bukannya kenyataan, cuma fantasi.. so, aku tak sepatutnya cakap lebih2.. jadi, cukupla kot aku merepek takat ni je, yg len tu, biar aku simpan sendiri.. n like I always say, especially to ainul, 'kalau ada apa-apa, aku akan gtau..' n you can take it as a promise..

sO, with a big 'O'-sO, until we meet again, I guess..? i'll post a proper post next time.. oh n, before I forgot, goodluck utk suma kawan-kawan yang majoritinya sudah ke tempat masing-masing.. da senyap dah facebook tanpa korang.. hehe.. n do post something to keep us up-to-date with y'all.. :)

with much love,
syasya

No comments:

Post a Comment