Thursday, October 25, 2012

i should've known

how did i get myself into this mess?
aarrgghh...
boleh tension aku cmni..
bnda kecik je pon, aku xterpikir pulak blh jd isu smpai cmni
serius, kalau tgk blk, xsepatutnya jd isu pon..
sbb dah setel, dgn cemerlang dan jayanya..
ttbe ada pulak side effect yg xsedap..
aduhai, pening kepala aku...
kenapa la mesti selalu jd cmni kat aku..
semua aku buat, semua xkena..
semua salah
semua xbetol
semua ada je yg org xpuas hati
sedangkan aku dah sedaya upaya xnk susahkan mana2 pihak..
sekali terkena tempias jgk, yg kaw2 pulak tu tempiasnya
kalau kne kat aku xpe lg, ni kne dkt org yg xbersalah lgsung..
bingung aku..

ni sekarang ni,
aku pulak rasa cam nk nangis..
bersalah, malu, segan dkt dia..

salah ke apa yg aku buat td? mana silapnya?

apa yg pasti,
at the end of the day,
i'm the bad person...

-syasyarosman-

No comments:

Post a Comment