Tuesday, September 25, 2012

spm @ dewan

mcm best je bunyi...
yelah, spm kat dewan kot..
dgn aircond keliling, best tu, lg2 dgn cuaca yg xmenentu ni..
tapi....
mestilah ada story disebalik 'keseronokan kononnya' ni
kalau x, buat apa aku nk citer kan?? hahaha

orait, kisahnya gini
dewan tu secara anggarannya ikot plan,
blh accomodate dlm 190 org calon..
then ikot plan lg, mcm biasa la yg kelompok 190 tu kaa la
yg kab kat kelas mcm biasa
dan
utk mengadilkan keadaan, bdk2 kab ni akan 'merasmikan'
aircond, kerusi, meja, segala bnda yg baru kat dlm dewan tu..
kira mcm nk buat diorg la org pertama yg menjejakkan kaki ke Dewan Peperiksaan
pergh, tersebut gak perkataan dah tu,
selama ni exam kat kelas je.. dah maju sekolah aku!!

tapinya,
apa function buat mcm tu??
dorg rasmikan je, bkn blh ddk ambek exam kat situ pon..
so??
honestly, aku sanggop give up tmpt aku utk dorg..
selama ni dorg da lama memendam dan terasa
ttbe buat mcm ni, lg la bertambah keterasaan dorg..
mcm dorg dah di-second-rated-kan je...
ish, kesian la...
aku tau cmner rasanya asyik diketepikan... sakit wo.....
dan dgn dorg merasmikan dewan tu,
makin berbeban-beban sakit yg kne tanggung...
well, aku la yg pasti klu jd dorg,
mmg sakit hati yg teramat terpaling tersangat sakit sekali

haish,
betullah apa yg selalu aku dgr org ckp:
kita tak boleh puaskan hati semua orang

No comments:

Post a Comment