Wednesday, September 1, 2010

pecutan??

1 september 2010
tarikh bermulanya program pecutan bg plajar tingkatan 3 smks18..
yg mna tlh mnyksikan gabungan klas
3abk-3ali
3umar-3anas
dan yg lain sendiri2...
aku??
stuck dgn 3 ali.
oh, NO!!!!!!!!!
bnda yg aku xske dlm dunia ni akhirnya dtg jgk..
knp mesti mcm ni??
hmm, xpela..
cikgu2 da motivate..
ini semua pengorbanan..
xlme je pon..
minggu dpn da cuti..
pastu msok sekolah blk 2 minggu je sblm pmr..
pejam celik pejam celik pejam celik
da abes.......
so, rilek je ah..
memula tu mmg xleh trima hakikat..
xsggup dowh,,
tp last2 tu, ok la..
at least xputus terus hubungan abk..
aku syg gler kls tuh..
tp apa yg lg best,
nina skali dpt dgn fit n ain dowh...
jeles btol..
apesal la aku ni jaoh sgt..
ish...........................
xpela... demi ilmu, sggopkan aje..
ingat, PENGORBANAN!!
btw, td ade satu benda yg cikgu ckp yg mmg terkesan kat hati aku..
cikgu kta,,,
cikgu phm kitorg xde mood sbb nak rya da..
tp kta cikgu,
rya tu INSYAALLAH setiap thun ade..
pmr ni, sekali je seumo hidop..
xkan kmu nak amek pmr skali lg kan??
ha..
jd aku muhasabah la diri aku blk..
btul tersgtlah tepat apa yg cikgu ckp tu..
dan cikgu, saya da janji nak bg straight A's kan??
saya akan tunaikan..
insyaALLAH...
doakan kejayaan kami anak didik cikgu...
..
..
yang benar,
Nursyasya Rosman

No comments:

Post a Comment