Monday, June 14, 2010

world cup.. demam bola ke aku??

hmm, skrg tgh musim bola kan,
south africa, menarik!!
dan aku, ntah,
xtgk pon bola..
xminat, permpuan kan..
so nak dmm tu, jaoh sekali..
tp apa2hal pon,
kli ni pny world cup aku ske la jgk..
mgkin sbb da besar kan,
aku da fhm apa itu world cup..
dan bg aku, afrika selatan pon menarik..
sgt menarik..
lain la drpd yg lain..
ngara tu kan msih ade bdya sendri..
dgr je la lgu world cup thn ni,
ckup menggambarkan diorg pny cra kat sner..
bg aku,
apa yg menarik uk season kli ni,
mmg ngara tuan rumah dia..
psl team yg aku sokong plak..
haha, aku xtgk bola..
tp klu da tny uh,
aku jwb jgkla aku skong italy dgn apa ntah 1 lg uh..
france kotklu xsilap..
ala, yg g final world cup 2006 aritu,
ha, yg tu la aku skong..
hahahaha, blh plak cmtu kan??
xde kerja btol..
tp klu ikotkan,
aku mmg ske 2-2 uh..
tp bkn sbb kekuatan permainannya,
tp sbb tmpt asalnya..
italy, tmpt idaman aku..
tringin nk g sna..
hahhahaha..
mmg buta bola btul aku ni..
dan klu mcm ni la penilaian aku trhdp bola,
aku mmg xlyk tgk or skong mner2 pasukan..
buang mse jek..
hehehehe..
hmm, k ah..
xde apa dah nk ckp..
btw, pg ni ade italy lwn apa ntah..
ingat nk tgk, tp tgkla kot aku sggup stay up..
haha..
orait, caucincau..
salam...
,
,
SYAsya

No comments:

Post a Comment