Wednesday, June 23, 2010

terima kasih semuanya!

stlh struggle utk mghadpi exam,
alhamdulillah,
akhirnya kejayaan yg aku hrpkan selama 3 thun ni
tercapai jua..
wlupon msih di takuk 'SELAMAT' sbb ckup2 mkn,
tp aku bersyukur sgt..
sekurg2nya, aku yakin bhwasanya aku dah 50% bersedia utk exam yg sbnrnya..
dan utk itu,
kepada
.ibu bapaku, TERIMA KASIH!
.guru-guruku, TERIMA KASIH!
.rakan-rakanku, TERIMA KASIH!
kerana tanpa dorongan, didikan dan semangat,
aku xmungkin berjaya hari ini..
terima kasih krn bersabar mlyan karenahku..
maafkan jika pernah aku menyinggung hati semua dalam diam.
terima kasih krn sentiasa berada di situ utk menyokongku
saat ku jtuh, terima kasih krn sedia mnymbutku..
bila aku xtahu, terima kasih krn tlh berkongsi ilmu dgnku..
sesungguhnya pengajaran dan pengalaman yg diberi amat bermkna buatku..
doakan aku dan rakan2 ku semuanya,
berjaya dlm PMR yg hny menunggu masa..
doakan kami 9A semuanya,
biarlah kejayaan yg kami kecapi itu kejayaan bersama..
sesungguhnya, kami telah berusaha..
bertawakal kepada-Nya setelah menempuh ujian-Nya..
.
walaupun kedudukan kali ni aku amat terumbang ambing,
ibarat telur di hujung tanduk,
sgt2 kritikal..
tp xpe, aku akn cube lg lain kali..
insyaALLAH
ingatlah,
.ibu bapaku
.guru-guruku
.rakan-rakanku
adalah insan yg amat paling terpenting sekali dlm hidupku..
tanpa mereka,
xguna hidup ni aku rasakan..

semoga hari peperiksaan sbnr nnti,
aku sudah bersedia..
akan aku cuba utk mencapai mtlmtku sedaya upaya..
kptsn hari ini,
mnjdi pendorong smgt kearah mncpai bintang..
impianku..

yg sgt terharu,
NURSYASYA ROSMAN

TERIMA KASIH SEMUANYA!

No comments:

Post a Comment