Monday, June 21, 2010

sekolah dtg lg..

first day of school...
oh, tidaaaaaaaaakkkkkkkkkkkkkk!!!!!!!!!!!!!
aku mahu cuti, selama2nya cuti...
haha..
ngarut jek...
hmm..
agk lain la suasana pg td..
ye r da 2 minggu xjejak kaki kat tempat keramat tuh...
mau xrindu...
yg terkezut nya,
time perhimpunan td ah...
syam gtau aku yg dia pernh mimpi
yg mse aku upsr dlu,
time amek result,
aku sorg je yg dpt 4a1b
pdhal batch aku yg lain sumanya solid 5a..
SEMUA 5A KECUALI AKU..
then ade sorg kwn aku,
'a' bkn nme sbnr
bersorak2 gembira..
semua org ejek aku, kta aku pdn muka..
semua ah..
terkedu abes mse tu...
tu yg blh mlayang kejap kembali ke zaman lampau..
mgkin, bkn mgkin la, mmg pon..
aku dlu ni sgt sgt sgt sgt sgt sgt trok prangainya
sampai SEMUA org xske dgn aku..
hmm,,,,
troknya!!!!
nak ubah pon xleh wat apa dah,
nsi da jd bubur..
cme apa yg aku hrp,
mulai hari ni,
kok ye pon ade org xske aku,
aku hrp xseramai atau xsemua yg mcm aku prnh alami selama ni..
hrp sgt2....
risau la...
huh..
frust,
kecewa,
sedih,
menyesal...
.
.
.
.
.
.
urm,
satu lg yg mmbuatkan aku tersentak ialah dia..
ntah knp td time ssun meja..
aku mcm terasa something dgn apa yg dia wat..
ntahla..
aku pon xtau..
mgkin msih terkesan dgn mimpi syam td kot..
ntah............?????????
.
.
.
bye..
syasya...............................

No comments:

Post a Comment