Wednesday, April 14, 2010

hari pelik yang indah ;)

arini ntah r..
sedikit menjengkelkan,
sedikit merimaskan,
sedikit memelikkan,
sedikit memenatkan,
sedikit memuakkan,
sedikit mengusutkan,
sedikit menyedihkan,
sedikit mengharukan,
tapi tetap indah seperti selalu..

sah aku sakit jiwa!!!
pasni kne jumpa psychologist ah nmpk gayanya..
nak bg tenang masalah dlmn nih..
serius!!
klu da melarat sgt, mmg itu je cranya..

hish, mintak simpang la klu boleh..
bgla kekuatan utk aku harungi semua nih..
xnak susahkan mak ayah aku pikir psl aku..
haha, ngarut je kan aku nih??

ntahla, aku pon xphm dgn aku sndri..
perubahan kot..
ye ah, makin meningkat remaja kan??
pemikiran pon da matang skit, skit je la..
xmacam bdk2 lg dah..
wlupon kdg uh aku ade gak terover, tergedik lebih skit, perangai kalah budak2,
tp xsengaja.. aku xbermaksud camtu pon..
dah nak terkeluar, nak wat cmner an??
haha

aku tau rmai xske dgn prangai aku,
tp apa leh buat,
mmg itu NURSYASYA ROSMAN.
klu korg xske, nasibla..
bkn aku xcuba nak ubah,
tgh cuba la ni..
fhmkan eh ayat tuh..
TENGAH cuba la ni..
so klu boleh,
korg jgn la pressure aku suro brubah cepat2..
aku pon perlu mse utk biasakan diri..
lgpon, aku xnak la 2, 3 ari je ok,
pastu, jd baik perangai lmer..
tmbh lg aku ni bkn jenis yg ske perubahan..
so, kita cuba dlu la,
biar berkesan.. sebati dgn jiwa aku..
sikit2 lme2 jd bukit jgk kan..

aku mintak maaf la klu korg mmg sakit ati dgn aku..
aku btol2 xsengaja..
andai hati korg terbukak utk maafkan aku,
maka terimalah kemaafan dari aku..
aku xsengaja...

nursyasya rosman

No comments:

Post a Comment