Sunday, April 11, 2010

aku gembira utk dia

hmm, aku rse beban yg aku pikul slame ni da berkurang..
aku dpt rsekan yg X da brubah..
X da semakin hepi dgn hidup dia..
tmbh lg dgn kehadiran Y..
aku hrp, Y xkan main2 kan X..
aku hrp Y akn jga X ni baik2..
aku hrp Y akn ikhlas dgn persahabatan dia
dan cbe kekalkan sampaila btul ade jodoh antra diorg..
aku btul2 hrpkan yg terbaik utk diorg..
aku tgk pon X ni da semakin open dgn kehidupan remaja..
btul, X da brubah, ke arah positif.. insyaALLAH...
dan aku hrp, Y akn jd pengganti aku dlm hidup X..
biarlah X bhagia dgn org yg ikhlas trima dia,
baik dan buruk,
lebih dan kurang,
dan yg pasti, sayang X xkira siapa pon dia..
biarlah, itu kebahagiaan yg selayaknya utk X..
hrpn aku utk Y,
semoga Y xsia2kan X,
aku btul2 prcya kat Y, hrp Y xkecewakan aku..
semoga X dan Y berbahagia dunia akhirat,
itu doa aku..
.
maafkan aku X,
aku bkn xsyg kau,
tp sbb aku sygla aku terpaksa wat cmni..
aku xnak putuskan hbungan prshbtn kita,
aku cme nak membaiki,
sedikit demi sedikit..
jadi buat mse ni,
biarlah Y isi kekosongan tu..
aku fhm perasaan kau sekarang..
aku syg kau, X!!
maafkan aku......
.
syasya(hampa)

No comments:

Post a Comment