Wednesday, August 5, 2009

exam tamat, tp......


td, exam da abes... akhirnya, brjya jgk aku lalui 3 hari yg menggerunkan... tmbh gerun, paper m3 td, merangkap paper last exam, susah!!!! bkn sbb aper, slh aku jgk... sapa suro xulgkaji?? org len sng jer wat... last2, jd mcm ni.. pdn la muker..huwa...!! sdey nyer... 1st time frust dgn m3... hahahahaha :)....
tp, yelah.. yg da lps tu, biarlah lps... apa yg omputih ckp tuh?? let bygones be bygones??? hah, cam gitu la skit2 nyer kot... byk lg ujian yg akn aku hadapi lps ni... plg dkt, final exam... fuh, kne struggle betol2!!!!! klu x, jth lg la graf aku... huh, xnak2.... mintak simpang..... spa yg xnak graf dia melambung kan???.... gmpk plak....
nmpknyer, c-ni dlu kot..
aku da xde bnda da nak ckp..... apa2 pon, tima kaseh kpd sesapa yg mmbca....
salah silap mohon ampun
-sya2-

No comments:

Post a Comment